گروه صنعتی

این شرکت، یک شرکتی تجاری صنعتی معتبر در حوزه صنعت آب و فاضلاب، نصب و طراحی سایت میباشد . دستاوردههای عظیم شرکت توسط کادر فنی و تیم های مهندسی مجرب باعث گردید تا این شرکت موفق با اخذ ضمانت صنعت اتحادیه اروپا گردد

گروه صنعتی

این شرکت، یک شرکتی تجاری صنعتی معتبر در حوزه صنعت آب و فاضلاب، نصب و طراحی سایت میباشد . دستاوردههای عظیم شرکت توسط کادر فنی و تیم های مهندسی مجرب باعث گردید تا این شرکت موفق با اخذ ضمانت صنعت اتحادیه اروپا گردد

این شرکت، یک شرکتی تجاری صنعتی معتبر در حوزه صنعت آب و فاضلاب، نصب و طراحی سایت میباشد . دستاوردههای عظیم شرکت توسط کادر فنی و تیم های مهندسی مجرب باعث گردید تا این شرکت موفق با اخذ ضمانت صنعت اتحادیه اروپا گردد

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
در دنیای مدرنیته ی امروزی بحث بهداشت یکی از مهمترین مباحث بوده که حائز اهمیت میباشد.

در همین راستا گروه صنعتی ما توانسته با طراحی سایت و ساخت انواع دستگاه های تصفیه فاضلاب از جمله:

سپتیک تانک پلی اتیلن(سپتیک تانک پلی اتیلن در ابعاد مختلف)، چربیگیر فایبرگلاس

(چربیگیر فایبرگلاس در ابعاد مختلف) و ...... در خدمت شما عزیزان باشد.

خاطر نشان کنیم سپتیک تانک پلی اتیلن از جهاتی بهتر از سپتیک تانک فایبر گلاس و یا بتنی میباشد.

همچنین ما میتوانیم شما را در امر تصفیه آب نیز مشاوره نیز نماییم.کما اینکه شرکت ما در امر تصفیه آب نیز سرآمد بوده و توانایی تولید انواع لوله و کاروگیت، فیلتر شنی(Sand filter)،‌ آب شیرین کن(Reverse osmosies) و ...... نیز ارائه خدمات نیز دهد.

ما همچنین مفتخریم که توانسته ایم با ساخت انواع برج خنک کننده(مکعبی، صنعتی) در ابعاد مختلف(معیار تن تبرید) پروژه های زیادی را در خدمت مشتریان باشیم.

برای ارتباط با ما میتوانید با شماره تماس های مندرج در سایت، با کارشناسان ما نیز ارتباط برقرار کنید.
  • پیمان عسگری
  • ۰
  • ۰

محصولات ما

همونطور که میدانید در دنیای امروز یبهداش خیلی اهمیت داشته و برای کسب این امر بایستی راهکارهای مدیریتی مناسبی مثل استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن در این راستا داشته باشیم.
گروه صنعتی ما در زمینه های طراحی سایت انواع سپتیک پلی اتیلن ، چربیگیر فایبرگلاس میتوانید برای شما عزیزان ارائه خدمات دهد.
برای سپتیک تانک پلی اتیلن و چربیگیر فایبر گلاس به سایت زیر مراجعه فرمایید.

http://shaha.ir/?p=306


http://septic-tank-polyethylene.ir/

http://payasite.ir/

http://grease-trap.ir/
  • پیمان عسگری
  • ۰
  • ۰
سپتیک تانک پلی اتیلن
مخزنی جهت ذخیره موقت فاضلاب جهت زلال سازی و رقیق سازی فاضلاب میباشد . عملکرد سپتیک تانک پلی اتیلن به روش بی هوازی ( باکتری بی هوازی ) میباشد . سپتیک تانک پلی اتیلن دارای دو مخزن با یک یا دو دیواره جدا کننده میباشد . سایز لوله ورودی و خروجی سپتیک تانک دلخواه میباشد , کارفرما می تواند سایز فلنچ ورودی و خروجی را در پیش فاکتور تعیین کند . همچنین سپتیک تانک پلی اتیلن دارای یک ونت هوا هم میباشد که گازهای تولید شده ای همچون H2S و Co2  را به بیرون از سپتیک تانک هدایت میکند . سپتیک تانک های پلی اتیلن ساخت ایران پلی اتیلن دارای استاندادر 8074 میباشند که بر اساس استاندارد DIN 8074 سپتیک پلی اتیلن همانند دیگر مخازن دفنی حداقل 4 نیوتن بار را تحمل کند . همچنین صنایع ایران پلی اتیلن توانایی ساخت سپتیک تانک های پلی اتیلن Core less tube  را داراست . از این رو مشتریانی که قصد خرید سپتیک تانک Core Less Tube  را دارند میتوانند با مشاورین ما تماس حاصل کنند .
  • پیمان عسگری
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت رایگان , طراحی وب سایت حرفه ای

امروزه داشتن وب سایت (web site) برای شرکت ها ، سازمان ها و موسسات یک نیاز نیست بلکه ضرورت است . در عصر ارتباطات، اینترنت و صفحات وب از جمله مهمترین ابزارهای ارتباطی انسان در هزاره سوم به شمار می آیند. گستردگی و سرعت دسترسی به اطلاعات یک وب سایت و تولید و نشر اطلاعات در کوتاهترین زمان از مهمترین ویژگیهای یک وب سایت می باشد. این ویژگی دریک وب سایت حرفه ای که تمامی استانداردهای طراحی سایت (W3c) و بهینه سازی وب (SEO) را رعایت کرده بیشتر نمود پیدا می کند و این امر باعث شده تا در بین سایت ها رقابتی در جهت بهتر دیده شدن صورت بپذیرد. این دیده شده و جذب مخاطب و یا به اصطلاح ایجاد ترافیک سایت مستلزم یک تیم طراحی سایت حرفه ای و خبره بوده تا دانش طراحی وب سایت و بهینه سازی وب را بداند تا در هنگام طراحی ، سایتی حرفه ای ؛ کاربرپسند و استاندارد را تولید نماید

  • پیمان عسگری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

 طراحی سایت

فروشگاه ساز پایاسایت با امکانات بی نظیر (تنها فروشگاه ساز مولتی Currency )
معرفی فروشگاه ساز :

فروشگاه ساز نرم افزاری هست که جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی بکار می رود نمونه ای از فروشگاه ساز ها هستند که به صورت رایگان نصب میشود این فروشگاه ساز ها دارای اسکریپ های رایگان همچون ووکمرس شرکت وردپرس یا مجنتو و جوملا میباشد . نکته ای که قابل تامل میباشد پشتیبانی چنین اسکریپ های هست که معمولا دارای باگ امنیتی یا عدم پشتیبانی صحیح میباشد . بسیاری از شرکت های سودجو نیز با تغییر دادن این اسکریپ ها آنها را به مبالغ هنگفت به مشتری می فروشند. در حالی که شرکت های همچون شرکت پایاسایت با بهره گیری از دانش تخصصی این فروشگاه ساز ها را بومی کرده و اسکریپ های منحصر بفردی طراحی می کند . این اسکریپ ها هم بر پایه اسکریپ های رایگان و هم بر پایه اسکریپ های نوشته شده خاص پایاسایت بنا نهاده می شود .

با طراحی سایت شما هم میتوانید صاحب سایت اختصاصی خود شوید.همچنین طراحی سایت در ارومیه نیز پذیرفته میشود.


    فروشگاه ساز های معمولا به دو شیوه پرداخت و سیستم مرسوله سازی را باید دارا باشند . این دو قابلیت بسیار مهم به انضام سیستم مدیریت انبار و موجودی در اسکریپ حرفه ای فروشگاه ساز پایاسایت گنجانده شده است .

پشتیبانی از فناوری ajax , Jquery  , responsive boot strap  و استفاده از زبانهای برنامه نویسی بسیار قدرتمند و سبک PHP5  ؛  MYSQL و  MangoDb از ویژگی های فروشگاه ساز پایا سایت میباشد . فناوری آجاکس و جی کوئری خاصیت لود بدون رفرش صفحه را برای کاربر محیا کرده است .

ویژگی دیگر در فروشگاه ساز پایاسایت خاصیت InterActive بودن میباشد . این قابلیت باعث می شود شما آمار دقیقی از میزان علاقه مندی کاربران به محصولات داشته باشید .خاصیت علاقه مندی , تگ گذاری کاربر , میزان مشاهده محصول و کامنت گذاری از قابلیت های سیستم اینتراکتیو فروشگاه ساز پایا سایت میباشد .

با داشتن اطلاعات مربوط به طراحی سایت دیگر نگران تبلیغ اینترنتی نخواهید بود


قابلیت خرید به صورت آنلاین به همراه پرداخت آنلاین بانک ملت , پرداخت آنلاین بانک سامان , پرداخت آنلاین بانک کشاورزی , پرداخت آنلاین بانک پاسارگارد , پرداخت آنلاین بانک ملی , پرداخت آنلاین بانک صادرات , پرداخت آنلاین بانک تجارت , پرداخت آنلاین بانک پارسیان , پرداخت آنلاین زرین پال , پرداخت آنلاین پی پال از دیگر امکانات مالی و تراکنشی فروشگاه ساز پایا سایت میباشد .

  • پیمان عسگری
  • ۰
  • ۰

سایت ساز

سایت ساز ( پایاسایت )

معرفی سایت ساز ؛ سایت ساز نرم افزار تحت وب میباشد که جهت برپاسازی سریع و راه اندازی راحتتر سایت میباشد . شما اگر دانش کافی برای برنامه نویسی وب سایت را نداشته باشید به راحتی می توانید با سایت ساز یک سایت رایگان یا پولی برای خود راه اندازی کنید . کافیست اسکریپ سایت ساز یکی از شرکت ها را دانلود و بر روی هاست سایت نصب کنید ! اما این کار خود مسلتزم خرید هاست , اتصال دی ان اس سرور DNS  و غیره میباشد . سپس نیازمند قالب برای وب سایت خواهید بود قالب های رایگان نیز به وفور موجود میباشد اما هیچ یک از این ها پاسخ گوی نیاز شما نخواهد بود زیرا اسکریپ های رایگان معمولا بدون پشتیبانی فنی بوده و دارای باگهای میباشد . بدین منظور یا از اسکریپ های اصلاح شده استفاده میگردد یا اسکریپ خاص منطبق با فعالیت های وب سایت شما نوشته می شود . گروه طراحی پایاسایت به بهره گیری از هر دو روش شما را قادر می کند هم به صورت اختصاصی سایت خود را برپا کنید یا از سیستم سایت ساز رایگان بومی شده پایاسایت بهره ببرید . معمولا به سیستم های سایت ساز عنوان های همچون سایت ساز رایگان , فروشگاه ساز , راه انداز سایت , سی ام اس , مدیریت محتوا , سیستم مدیریت محتوا , مدیریت محتوای سایت و CMS  اطلاق می گردد .

 
طراحی سایت در ارومیه


در واقع cms سیستم مدیریت محتوای وبی میباشد که به شما امکان کنترل راحتتر صفحات و لینک ها را می دهد . شما کاربران خود را براحتی مشاهده میکنید و و تغییرات دلخواه خودتون رو بر روی وب سایت اعمال می کنید .

 

 

سایت ساز پایاسایت چه ویژگی های دارد .که ما را متمایز می کند !

 

یکی از پیشرفته ترین امکانات موجود در سایت ساز پایاسایت وجود امکانی به نام استاندارد ساز می باشد . به این صورت که متن شما را به صورت کپمرس شده و SEO شده به موتور های جستجو تحویل می دهد به این ویژگی search agent می گویند . این قابلیت فقط در سیسم سایت ساز پایاسایت موجود است .

 

امکان ایجاد صفحات نا محدود و کنترل شده , ایجاد کوئری های سبک و اجرای سبک در سی پی بو از ویژگی های جدید سایت ساز پایاسایت میباشد . ایجاد تک و شرح تگ برای بهبود نتیجه کراولر و ایندکس گذاری راحتتر در موتورهای جستجو نظیر گوگل نیز از محسنات  سایت ساز پایاسایت میباشد .

 

استفاده از تکنولوژی های PHP MYSQL MANGODB MVC  و استفاده از جدید ترین تکنولوژی های طراحی سایت AJAX JQUERY RESPONSIVE BOOTSTRAP  از ویژگی های سایت ساز پایا سایت میباشد .

  • پیمان عسگری